مصاحبه آرشیو خبر ها
هـوادار بـوفـون هستـم

هـوادار بـوفـون هستـم

دینو زوف ، دروازه بان اسطوره ای یوونتوس که 479 بازی را برای بانوی پیر انجام داده و در تیم ملی ایتالیا هم 112 بازی کرده و در سال ِ 1982 قهرمان جهان شده خود را هوادار ِ دروازه بن و کاپیتان کنونی یوونتـوس می داند :


" من هوادار بوفون هستم ؛ او عملکرد بسیار خوبی دارد و خط دفاعیِ خوبی مقابل او قرار دارد . او می تواند رکورد 903 دقیقه ی من را بشکند . 40 سال از آن رکورد گذشته است و اکنون زمان شکستن آن است "

" بسته نگه داشتنِ دروازه کار بسیار سختی است ؛ اما امسال علاوه بر بوفون ، دروازبان رم مورگان دی سنکتیس هم موفق شد دروازه ی خود 744 دقیقه بسته نگه دارد "

" این رکوردها برگرفته از شایستگی دروازبان است و یک دروازبان تاپ تفاوت زیادی با دروازبان های دیگر دارد "

" بوفون همیشه بوفون است ، همیـشه به او علاقه داشته ام و او پشت سر گذاشتن دوره های سخت را به خوبی می داند "

" هنوز می تواند به نوشتنِ تاریخ خود ادامه دهد و دروازبانی پستی است که می توان تا سنین بالا به بازی کردن ادامه داد "

یـوونتوس ؟

" این یوونتوس فوق العاده است . اندوه که یوونتوس بعد از دو فصل فوق العاده از لیگ قهرمانان حذف شد، اما باید تمرکز خود را روی سری آ و بردنِ اسکودتوی سوم بگذارند که کسب آن می تواند خاص و عالی باشد "

گفتنی است که جانلوئیجی بوفون تا این لحظه ، توانسته 730 دقیقه دروازه خود را بسته نگه دارد و با بسته ماندن ِ دروازه یووه در بازی با آتالانتا ، بوفون می تواند به رتبه سوم رده بندی تاریخ کلین شیت در ایتالیا دست یابد .

- 929 دقیقه - روسی (میلان)
- 909 دقیقه - زوف (یووه)
- 791 دقیقه - دا پوزو (جنوا)
- 773 دقیقه - پلیتزولی (رم)
- 757 دقیقه - پیناتو (آتالانتا)
- 744 دقیقه - دی سانتیس (رم)
- 730 دقیقه - بوفون (یوونتوس)
- 713 دقیقه - رجیناتو (کالیری)

ضمناً یووه در ادامه بعد از آتالانتا ، با رُم و کالیاری بازی خواهد کرد و اگر دروازه یوونتوس تا دقیقه 20 بازی با کالیاری بسته بماند بوفون رکورد دار ِ کلین شیـت در تاریخ ایتالیا خواهد شد .
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: